.

Hej!

Hemma från stranden nu, eller det har jag vart ett tag.
Det var inte så jätte fint väder det var lite månligt och jätte kallt i vattnet. Men mysigt ändå.

Sen åkte vi hem och jag åkte hem och städade mitt rum och sen duschade jag, Nu ligger jag i sängen och väntar på att josefine ska komma. Ingen aning vad vi ska hitta på ikväll. Det blir väl bara att vara hemma och ta det lugnt som vanligt.

Jag ska väl snart upp och klä på mig och platta håret och sånt. Och sen hjälpa mamma med maten.

Ni får ha det så bra vi kanske hörs senare ikväll.
Puss&kram

//felicia♥


Min nya strandklänning, jätte söt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kung

åh vilken fiiiiin! :o <333333

2011-08-22 @ 17:30:40
URL: http://alexandrakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0